Urząd Miasta Kielce
- Podstawowe dane
- Organizacja Urzędu Miasta
- Kierownictwo Urzędu
- Zintegrowany System Zarządzania
- Książka telefoniczna
- Biuro prasowe
- Biuro Obsługi Interesanta
- Budżet
- Certyfikaty i nagrody Miasta
- Ogłoszenia
- Zamówienia Publiczne
- Uhonorowani przez Miasto
- Programy i akcje
- Współpraca z zagranicą
- Przejrzysta Polska
- Zakład Obsługi Urzędu Miasta Kielce
- Miejski Rzecznik Konsumentów
-
Rada Miasta
- Rekrutacja
Ogłoszenia
Ogłoszenie prezydenta Kielc
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 10 § 1, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (j.t. Dz.U. z 2016 r. poz. 23 ze zm.).
Prezydent Miasta Kielce
zawiadamia, że w postępowaniu wszczętym na wniosek Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg w Kielcach z dnia 29.12.2016 r. (uzupełniony w dniu 20.01.2017 r.) w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla zadania pn.: „Rozbudowa ul. Piekoszowskiej w Kielcach na odcinku od ul. Podklasztornej do posesji nr 85”, Inwestor wniósł zmiany do projektu budowlanego.
Zmiany dotyczą parametrów zjazdów do działki nr ewid. 766/2 oraz działki nr ewid. 777 oraz usytuowania wiat przystankowych.
Wyjaśniam, że stosownie do art. 49 kpa, po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia uznaje się, iż nastąpiło skuteczne doręczenie zawiadomienia o wszczęciu postępowania w powyższej sprawie.
Jednocześnie informuję, że strony postępowania do dnia wydania decyzji mogą zapoznać się w tutejszym Urzędzie Miasta (pokój nr 132) z aktami sprawy oraz złożyć tu ewentualne zastrzeżenia, wnioski i wypowiedzi co do zebranych dowodów i materiałów.
Wgląd w akta nie jest obowiązkowy.
Po wyżej wyznaczonym terminie sprawa zostanie rozpatrzona w oparciu o posiadane dowody i materiały.